HTML

Az én biciklis blogom

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Első blogbejegyzésem

2009.07.25. 14:58 :: automi

Nevem auTomi. Ez az első blogbejegyzésem. Ezt a blogot azért hoztam létre, mert elkezdtem kerékpározni. Így amikor elmegyek biciklizni letudom írni az élményeimet és később visszaolvasva jót tudok majd rajta szórakozni. Mindent lefegok írni amit érdekes találok biciklizéseim során.

Mai nap megvettem életem első komolyabb bicikliét: Dema Adro.

Főbb jellemzői:

- váz anyaga: Alloy 6061-T6
- villa: Suntour XCM-V2, 100mm
- hátsó váltó: Shimano Acera
- első váltó: Shimano TZ20
- váltókar: Shimano ST-EF50
- fék: Hayes MX-4 Disc
- lánckerék: Shimano M151 (42-34-24)
- középrész: Kinex BB cartridge
- fogaskoszorú: Shimano TZ21-7 (14-28)
- lánc: KMC Z50
- kormánycsapágy: VP-H801S
- kormányszár: Zoom Alloy TDS-C340
- kormány: Zoom Alloy-110PP 580mm
- nyeregcső: Zoom Alloy SP-232
- nyereg: Active FM-9000
- agy: Joytech AL D851/D852
- felni: MACH1 EXE
- küllő: Stainless silver
- külső: Camel CB990 26x1.95
- pedál: FP-971
- szín: Szürke-Szürke
- méretek: S 17,5"
- tömeg: 13,8 kg

Külsőre nagyon tetszik, szép a festése és a hegesztések is szépek. Később majd teszek fel róla fotókat. Felszereltség és ár arányában számomra jó vétel volt 97.000 Ft-ért. Ajándékba kaptam hozzá egy 7.000 Ft értékű kilométerórát: BBB bcp-22. Később majd még egyéb kiegészítőket is akarok hozzá venni: kulacs, kulacstartó.

Elsőre talán ennyit, később még jelentkezek.

 

automi

Szólj hozzá!

Címkék: blog vásárlás kerékpár

A bejegyzés trackback címe:

https://mybike.blog.hu/api/trackback/id/tr561267768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása